روشی برای برش زدن سریع تر گوجه های گیلاسی در خانه

گوجه فرنگی ها به اشکال و اندازه های متفاوتی وجود دارند.معمولا و برای راحتی کار ممکن است ترجیح دهید از گوجه فرنگی های با اندازه بزرگتر استفاده کنید. اما با این حال نمی توان از  گوجه فرنگی های گیلاسی به راحتی گذشت. گوجه فرنگی های گیلاسی، ریز، آبدار و خوشمزه هستند. اما ممکن است برش زدن و نصف کردنشان کمی دشوار باشد. به خصوص وقتی که نیاز باشد تا تعداد زیادی از آنها را نصف کرده یا اسلایس کنید. در این آموزش قصد داریم روشی را به شما آموزش دهیم تا کار شما را در برش زدن گوجه فرنگی های گیلاسی آسان تر کند و بتوانید در وقت با ارزش خود صرفه جویی کنید .

 

روش نصف کردن گوجه گیلاسی در خانه

به احتمال زیاد در آشپزخانه شما ابزارهایی مانند اسلایسر گوجه فرنگی یافت می شود تا برش زدن مواد غذایی از جمله گوجه را برای شما سرعتر کند. اما خب گاهی اوقات وقتی که صرف شستن و آماده کردن دستگاه می شود در تعداد کم مواد شاید مقرون به صرفه نباشد. همچنین اگر در آشپزخانه های بزرگ هستید ممکن است از اسلایسرهای صنعتی برای برش زدن سریع تر مواد غذایی استفاده کنید.

 

دو درب پلاستیکی یا فلزی و یک چاقوی تیز تهیه کنید

دو عدد درب با اندازه های ترجیحا یکسان و یا اینکه درب پایینی بزرگتر باشد. همچنین می توانید از دو ظرف کاملا مسطح نیز استفاده کنید.

گوجه فرنگی های گیلاسی را بین دربها قرار دهید

با توجه به اندازه درب ها یا ظروف مسطحی که استفاده می کنید تعدادی گوجه فرنگی را میان دو درب قرار دهید و با یک دست آنها را بین آن دو محکم نگه دارید.

با کمک چاقوی تیز گوجه ها را برش دهید

به کمک یک چاقوی تیز در حالی که با یک دست گوجه ها را محکم نگه داشته اید، با دست دیگر چاقو را برداشته و گوجه ها را برش دهید .

 

بعد از برش زدن گوجه فرهنگی ها می توانید از آنها در سالاد های مختلف استفاده کنید. و یا آنها را همراه غذا بپزید و یا در سیخ نازک زده و کباب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *